Interim en advies in klantcontact

Klantcontact is de sleutel tot langdurige en winstgevende klantrelaties!

Interim en advies oplossingen die meer waarde realiseren.

Waar ben je naar op zoek?

Interim Management

Klantcontact Pro’s waaronder managers, teamleiders, WFM-specialisten en business analisten die naadloos integreren in jouw organisatie. Zij werken met beproefde methoden en borgen kennis, vaardigheden en oplossingen zodat jouw organisatie verder kan groeien.

Advies en implementatie

Bewezen analyses, best practises en jarenlange management ervaring vormen de basis van onze adviezen. Zo kunnen we snel en effectief gewenste veranderingen doorvoeren met een focus op het borgen van kennis en werkmethoden. Dit proces voeren we stapsgewijs uit, gebruikmakend van een duidelijke business case en een concreet actieplan om meetbare resultaten te garanderen. 

Coaching

Coaching voor klantcontact professionals in klantenservice omgevingen, die willen sparren en hun organisatorische uitdagingen effectief het hoofd willen bieden. De coaching is zowel live als online. 

Case studies 

Ben je op zoek naar inspiratie en concrete voorbeelden? We hebben diverse opdrachten uitgewerkt in case studies zodat je kunt teruglezen wat we gedaan hebben en welke resultaten we hiermee gerealiseerd hebben. Je vindt hier ook concrete stappen waarmee je zelf aan de slag kunt. 

Events

We bieden meerdere events om nieuwe inzichten en kennis op te doen over klantcontact en klantrelaties. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om te sparren, te netwerken en relaties op te bouwen met andere Klantcontact Pro’s. 

Red je klantrelaties!

Organisaties investeren veel in het aantrekken van nieuwe klanten, maar de relatie wordt na het ja-woord vaak oppervlakkig en transactioneel. 

Je klant verlangt naar echte aandacht, begrip en zorg wanneer ze die het meest nodig heeft. Geen oppervlakkige relaties, maar diepgaande verbindingen waar ze op kan bouwen. Toch lijkt klantcontact steeds vaker op een eenzijdige afspraak, waar de klant niet altijd de voordelen van plukt. Is dat het soort relatie waar je in wilt zitten? Waarschijnlijk niet.

De vooruitstrevende organisaties begrijpen dit als geen ander. Zij weten dat effectief klantcontact en naadloze samenwerking tussen afdelingen een goede en zeer belangrijke basis vormen. Hierdoor kan iedereen bijdragen aan een service die altijd aansluit op de behoeften van klanten, nu én in de toekomst.

Deze aanpak creëert een organisatie die niet alleen inspeelt op de eisen van vandaag, maar ook vooruitkijkt naar de wensen van morgen. Dit betekent niet alleen tevreden klanten, maar ook loyale klanten die de toegevoegde waarde van jouw dienstverlening erkennen en waarderen. Het draait om het bouwen van duurzame relaties, gebaseerd op échte verbinding en begrip.

Interim en advies met impact

Wil je klantcontact verbeteren? Ontdek of het inhuren van expertise loont.

Wij begrijpen jouw wens om klantcontact te verbeteren en hebben daarvoor een eenvoudige oplossing. Bij de start van elk traject bieden wij je een helder overzicht van wat wij kunnen bijdragen en welke voordelen dit voor jou oplevert. Dit is interim-management en advies met een gegarandeerde impact, dat zichzelf altijd terugverdient.

In de afgelopen twee decennia hebben meer dan 50 organisaties in Nederland, België en daarbuiten met succes van onze diensten gebruikgemaakt om hun klantcontact te optimaliseren. Dit heeft geleid tot verbeterde prestaties, kostenbeheersing, hogere klanttevredenheid, grotere klantloyaliteit en over het algemeen een toename in omzet. Heb jij een vergelijkbare ambitie?

Verhelderende tips voor gezonde klantrelaties

Klaar voor een maandelijkse dosis relatie-wijsheid speciaal voor de marketing- en klantcontactpro’s? Let op: niet geschikt voor profiteurs, zelfingenomen types en bazen die denken dat klantcontact alleen maar geld kost. Hier gaan we voor échte verbindingen!

Meer dan 1.000 abonnees

Dit zeggen opdrachtgevers over ons

NRC Media
Lees verder
“De behoudsresultaten zijn aanzienlijk verbeterd”
De Telefoongids /Gouden Gids
Lees verder
“Vol lof over de snelheid en effectiviteit waarmee de diagnose is gesteld en het plan is uitgevoerd”.
Natuurmonumenten
Lees verder
“De samenwerking was goed, betrokken en ook ontspannen qua sfeer”.
Louwman Customer Services
Lees verder
“Dankzij Wietse’s kritische en constructieve blik op de dagelijkse operatie, hebben wij ons team op een kwalitatief hoger niveau gebracht”.
Woningcorporatie Elkien
Lees verder
“Jullie analytische vermogen maakt dat jullie snel de vinger op de zere plek weten te leggen”.
Toyota Financial Services
Lees verder
“Jullie kennis, ervaring en daadkracht hebben de organisatie geholpen professioneler te worden zodat klanten sneller en beter worden bediend”
Medipoint
Lees verder
“Dit was niet alleen een goede interim klus, maar hij coachte de collega’s tevens in hun kennis en vaardigheden.”
Previous
Next