Advies

Een advies kan pas zijn meerwaarde bewijzen als deze geïmplementeerd is.

Check gelijk wat opdrachtgevers hebben gezegd over deze usecases. 

Van goed klantcontact naar duurzame klantrelaties

Een relatie heeft tijd nodig om tot bloei te kunnen komen. In het begin is alles onwennig en moet je elkaar leren kennen en ontdek je elkaars mooie kanten en onhebbelijke gewoontes. Goede communicatie is hierin cruciaal, maar moet zich ontwikkelen en gaat met vallen en opstaan.

Organisaties en klantcontact kennen ook deze “groeipijnen”. Als organisaties groeien, wordt goed klantcontact steeds meer cruciaal. Als de klantcontact organisatie niet voldoende meebeweegt of de communicatie met klanten is niet optimaal, dan ontstaan er scheuren in de relatie.

Dit wil je natuurlijk voorkomen of herstellen. Wil je de kwaliteit van klantcontact of de klantrelatie verbeteren, dan is een gedegen analyse de eerste stap. Hoe goed is de klantrelatie, waar sta je met klantcontact, wat gaat er niet goed en wat is de impact hiervan? Hoe haal je meer waarde uit de relatie en op welke manier kan klantcontact hierin bijdragen? 

Dit zeggen opdrachtgevers over ons

De Telefoongids /Gouden Gids
Lees verder
“Vol lof over de snelheid en effectiviteit waarmee de diagnose is gesteld en het plan is uitgevoerd”.
Woningcorporatie Elkien
Lees verder
“Jullie analytische vermogen maakt dat jullie snel de vinger op de zere plek weten te leggen”.
Vorige
Volgende

Stap voor stap resultaat boeken

Wij geloven niet in grote cultuurverandering programma’s of Big bang projecten. Het zijn de kleine gerichte aanpassingen die vaak het grootste effect hebben. Daarom voeren we een gedegen analyse uit om te bepalen welk potentieel haalbaar is binnen jouw organisatie. Op basis hiervan krijg je van ons adviezen die direct aansluiten op je team en organisatie en daadwerkelijk de gewenste impact hebben.

En om dat te bewijzen implementeren we deze adviezen stap voor stap aan de hand van een heldere business case en een concreet plan. Dat betekent niet dat jij en jouw team achterover kunnen leunen. Nee, dan moeten we samen echt aan de bak. Je weet nu wel exact waarvoor je het doet. 

Verhelderende tips voor gezonde klantrelaties

Klaar voor een maandelijkse dosis relatie-wijsheid speciaal voor de marketing- en klantcontactpro’s? Let op: niet geschikt voor profiteurs, zelfingenomen types en bazen die denken dat klantcontact alleen maar geld kost. Hier gaan we voor échte verbindingen!

Meer dan 1.000 abonnees

Laat ons weten naar welke interimmer jij op zoekt bent!