Blog posts

Professionals met passie voor klantcontact, oog voor de mens en passende kennis en ervaring. 

Deze case speelt zich af bij de grootste aanbieder van zorghulpmiddelen in Nederland. Met meer dan 60 fysieke winkels, 160 uitleenpunten en …

Inleiding Het Nederlandse dagblad, gevestigd in Amsterdam, is een vooraanstaande Nederlandse mediagroep die bekend staat om zijn hoogwaardige journalistiek. Sinds 2015 is …

Inleiding In de steeds veranderende wereld van digitale diensten had een bedrijf dat ooit een monopolie had op papieren gidsen, zichzelf opnieuw …

Inleiding Deze vereniging zet zich in voor de bescherming van natuurgebieden, waardevolle landschappen en cultureel erfgoed in Nederland. Ondanks hun recente snelle …

Inleiding Customer Services, verantwoordelijk voor het afhandelen van klantcontact binnen een groot Nederlands Importbedrijf in de automotive, streefde naar de professionalisering van …

Inleiding Een consumentenorganisatie stond voor een intrigerende puzzel. Ondanks hun vastberadenheid en inzet, merkten ze dat er gedurende een bepaalde periode een …

In een wereld waar bedrijven continu strijden om de aandacht en erkenning van de klant, komt de vraag op: wat weegt zwaarder …

Inleiding Een premium internetprovider in Nederland en onderdeel van KPN Telecom, stond voor de uitdaging waarbij de klantenbase al een aantal jaren …

De ‘klantcontactwereld’ beschouw ik als een van de meest dynamische branches. Hier komen mens en technologie al jaren samen om optimale service- …

Mijn avontuur in klantcontact begon op de terrassen van Giethoorn, het Venetië van Nederland, waar ik als jongen de waarde van persoonlijke …

De Evolutie van Klantcontact

In de dynamische wereld van klantenservice en klantcontact, waar ik de afgelopen 31 jaar deel van heb mogen uitmaken (want vanaf je …