Voor Professionals die op zoek zijn naar een volgende stap, reflectie en persoonlijke begeleiding.
Check gelijk wat opdrachtgevers hebben gezegd over deze professional.
Manager zijn in een customer service omgeving is met regelmaat de minst gewaardeerde en tegelijkertijd de meest uitdagende baan op aarde. Je moet in staat zijn om zaken tijdig te organiseren, om overwachte issues goed op te lossen, teams te managen en continue te verbeteren en innoveren. Wil je de meerwaarde van klantcontact echt tot zijn recht laten komen, dan moet samenwerken met collega’s van andere afdelingen die daar niet altijd de meerwaarde van zien.
Gevolg is dat je van issues naar issue gaat, achter de feiten aan loopt en dat je geen grip hebt. Je behaalt niet de resultaten zoals je die wenst en je hebt niet een helder en duidelijk idee hebt waar dit aan ligt. Daarbij komt het onbegrip van collega’s die niet meewerken en niet goed begrijpen wat de meerwaarde van klantcontact kan zijn.
Zelfs de meest doorgewinterde managers lopen met tijd en wijlen tegen deze vraagstukken aan en vinden het lastig om tot goede oplossingen te komen. Dan helpt een goede coach om op inhoudelijke en persoonlijke vraagstukken mee te sparren en klankborden. Save Your Customers biedt klantcontact pro’s ook deze mogelijkheid.
We brengen samen in kaart waar jouw grootste uitdagingen liggen en gaan deze stap voor stap oplossen. Dit doen we ondermeer op basis van het Contact Center groeimodel welke door Save Your Customers is ontwikkeld. Deze biedt houvast om de klantcontact organisatie te managen en gericht te verbeteren. Daarnaast bespreken we alle management en organisatievraagstukken die hierbij komen kijken en waar je als manager tegenaan loopt.
Iedere professional moet trainen om fit en scherp te blijven. De grootste topatleten en de meest succesvolle mensen in het bedrijfsleven maken gebruik van coaches. Ze investeren in zichzelf om beter te worden.
Je kunt vrijblijvend een gesprek voeren met deze professional via Teams
Klaar voor een maandelijkse dosis relatie-wijsheid speciaal voor de marketing- en klantcontactpro’s? Let op: niet geschikt voor profiteurs, zelfingenomen types en bazen die denken dat klantcontact alleen maar geld kost. Hier gaan we voor échte verbindingen!