De afgelopen jaren heb ik mijn ervaring voornamelijk op de plek van WFM opgebouwd en een aantal jaar geleden heb ik ook de stap gezet naar de rol van teamleider, dit gaf me de extra dimensie die ik zocht in het spel tussen klanttevredenheid, medewerker tevredenheid en kosten. Ik ken de wereld van het klantcontact goed. Van werken in een omgeving waar de klant echt centraal staat, gaat mijn hart sneller kloppen.
Ik ben mensgericht en hou van een goede sfeer in het team waarin ik werk. Het is leuk en uitdagend om gelijktijdig in een team te werken en de kwaliteit en performance te verbeteren. Dit doe ik graag door eigenaarschap en samenwerking te creëren en zo samen aan de slag te gaan voor een optimaal resultaat.
Opdrachtgevers: Woningnet, NVWA, Teleperformance . CAK, T-Mobile, Post NL
Branches: (Semi) Overheid, Gezondheidszorg en -welzijn, Telecom, Bank- en Financiële sector, Media & Uitgeverij, Woningcoöperatie , Facilitair Contactcenter,
Algemene informatie:
ID: 18
Direct beschikbaar: Ja
Hoeveel jaar ervaring: 23
Hoeveel uur per week beschikbaar: 36
Helpt bij de volgende vraagstukken:
Analyse
Advies
Interim (Management)
Implementatie
Vervult de volgende rollen:
Consultant
Business Analyse
Workforce Management
Capaciteitsmanagement en Roostering
Traffic
Quality Monitoring/Management
Teamleider
Coach
Coach
Ben je geïnteresseerd in dit profiel? Neem direct contact op!