Ik ben een ervaren data scientist en consultant in Marketing Intelligence, gespecialiseerd in datamining, textmining en statistiek. Voor het verbeteren van de klantbeleving ontwikkelde ik de ‘Customerfeedback Analyzer’, specifieke software voor het analyseren van klantfeedback en reviews. Daarnaast ontwikkel ik voorspellende modellen voor grote Nederlandse bedrijven, met specialiteiten in klantwaardeberekening, klantsegmentatie en het voorspellen van klantlevenscyclusdoelen zoals klantwerving, -ontwikkeling en -behoud.
Branches: Gezondheidszorg en -welzijn, (Semi) Overheid, Gemeente, Verzekeraar, Automotive, Bank- en Financiële sector, Consumentenorganisatie,
Algemene informatie:
ID: 27
Direct beschikbaar: Ja
Hoeveel jaar ervaring: 20
Hoeveel uur per week beschikbaar: 40
Helpt bij de volgende vraagstukken:
Analyse
Advies
Interim (Management)
Vervult de volgende rollen:
Business Analyse
Ben je geïnteresseerd in dit profiel? Neem direct contact op!