Per direct beschikbaar: 12 jaar aan WFM ervaring

Samenvatting van het profiel

Na ruim 10 jaar werkervaring als WFM professional ken ik dit werkveld door en door. Als teamplayer ligt mijn kracht en passie in het creëren van een efficiënte samenwerking tussen WFM en de Operationele teams binnen een klantenservice. Dit doe ik door middel van het opzetten van duidelijke en logische processen. Wat op z’n tijd weer bijdraagt aan een optimale klantbeleving. Daarnaast probeer ik altijd de juiste balans te vinden in gemaakte afspraken rondom de planning van medewerkers, want tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten!
  • Opdrachtgevers: Bijenkorf, Youvia, Postcode Loterij, Achmea
  • Branches: Energie & Utilities , Non Profit (goede doelen), Verzekeraar, (Online) Marketing, Facilitair Contactcenter,

Algemene informatie:

  • ID: 20
  • Direct beschikbaar: Ja
  • Per wanneer beschikbaar: 3/4/2024
  • Hoeveel jaar ervaring: 12
  • Hoeveel uur per week beschikbaar: 40

Helpt bij de volgende vraagstukken:

  • Analyse
  • Advies
  • Interim (Management)
  • Implementatie

Vervult de volgende rollen:

  • Workforce Management
  • Capaciteitsmanagement en Roostering
  • Traffic

Ben je geïnteresseerd in dit profiel? Neem direct contact op!