Per direct beschikbaar: People Manager met analyse skills

Samenvatting van het profiel

Goed bereikbaar zijn is voor veel klantcontact centers een uitdaging. Naast het inplannen en goed roosteren van medewerkers zodat je klanten altijd snel iemand een antwoord krijgen moeten de roosters ook opgevolgd worden. Mijn ervaring zit in de menselijke aansturing en cijfermatige benadering wat echt impact maakt. Ik hou wel van uitdagingen, heb jij een uitdaging waar je niet uitkomt?
  • Branches: Transport en logistiek, ICT & Software, Gemeente, Verzekeraar, Telecom, (Online) Marketing, Facilitair Contactcenter,

Algemene informatie:

  • ID: 28
  • Direct beschikbaar: Ja
  • Hoeveel jaar ervaring: 10
  • Hoeveel uur per week beschikbaar: 40

Helpt bij de volgende vraagstukken:

  • Analyse
  • Interim (Management)

Vervult de volgende rollen:

  • Workforce Management
  • Capaciteitsmanagement en Roostering
  • Traffic
  • Teamleider

Ben je geïnteresseerd in dit profiel? Neem direct contact op!