Per direct beschikbaar: Klantcontact Coach & Trainer

Samenvatting van het profiel

Klaar om de kwaliteit van je contactcenter naar een hoger niveau te tillen? Met mijn ervaring als coach, trainer en opleider kijk ik naar de algehele cyclus van opleiden en trainen. Uiteindelijk draait het om een goede borging zodat het frequent herhaalt kan worden.
  • Branches: ICT & Software, Gemeente, Energie & Utilities , Consumentenorganisatie, Digitale dienstverlening, Verzekeraar,

Algemene informatie:

  • ID: 31
  • Direct beschikbaar: Ja
  • Per wanneer beschikbaar: 3/1/2024
  • Hoeveel jaar ervaring: 10
  • Hoeveel uur per week beschikbaar: 40

Helpt bij de volgende vraagstukken:

  • Interim (Management)

Vervult de volgende rollen:

  • Training & Opleiding
  • Quality Monitoring/Management
  • Teamleider
  • Coach
  • Coach

Ben je geïnteresseerd in dit profiel? Neem direct contact op!