Veel organisaties verzamelen grote hoeveelheden klantfeedback via meerdere kanalen met CSAT, NPS en CES, maar slagen er niet in deze data om te zetten in bruikbare, actiegerichte informatie. Hierdoor worden kansen gemist om klanttevredenheid en loyaliteit structureel te verbeteren. Feedback wordt vaak oppervlakkig geanalyseerd en leidt zelden tot concrete veranderingen die meetbare resultaten opleveren.
Save Your Customers gelooft in een datagedreven benadering van klantfeedback. Wij voeren diepgaande analyses uit op CSAT, NPS en CES scores, inclusief tekstanalyses, om de echte drivers van klanttevredenheid en ontevredenheid te achterhalen. Door niet alleen cijfers te bekijken, maar ook de onderliggende feedback van klanten te analyseren, kunnen we prioriteiten stellen die een bewezen impact hebben op de klantbeleving. Ons proces richt zich op de zaken die aantoonbaar de klantloyaliteit en tevredenheid verbeteren
Met onze aanpak worden klantfeedback en data omgezet in gerichte acties die meetbare verbeteringen in klanttevredenheid en retentie opleveren. Organisaties besparen tijd en middelen door hun energie te richten op die verbeterpunten die, op basis van data, de grootste positieve impact hebben. Dit leidt tot hogere klantloyaliteit, lagere churn en een structureel betere klantbeleving.
Klaar voor een maandelijkse dosis relatie-wijsheid speciaal voor de marketing- en klantcontactpro’s? Let op: niet geschikt voor profiteurs, zelfingenomen types en bazen die denken dat klantcontact alleen maar geld kost. Hier gaan we voor échte verbindingen!