Per direct beschikbaar: Change Manager met 30+ ervaring!
Samenvatting van het profiel
Ik ben opgeleid als bedrijfskundige en heb inmiddels 30 jaar ervaring in het managen van de verandering en verbetering in klantcontact. Na een loopbaan als Senior Consultant bij Ernst & Young Call Center groep zette ik in 2001 de stap naar het ondernemerschap.
Als KPinterimmanagement doe ik sindsdien uiteenlopende opdrachten voor vele diverse organisaties zowel Profit en Not for Profit.
Of het nu gaat om mensen helpen, in beweging krijgen, de juiste techniek inrichten, processen vereenvoudigen of marketing van klantdata voorzien; de hoe en wat kan per opdracht verschillen. Maar altijd om bij te dragen aan verbetering van de klantcontact beleving.
Dit is wat mensen met wie en waarvoor ik gewerkt heb daarover zeggen:
“Ken heeft een scherpe blik en heeft de kern snel te pakken. Hij is to the point en deinst niet terug om zaken te benoemen.
Zijn constructieve feedback zet aan tot nadenken, stretch en groei. Met een heldere boodschap en oprechte interesse weet hij bovendien mensen te enthousiasmeren en neemt en krijgt hij mensen mee. Hij weet hierdoor in een korte periode meters te maken
en duurzame resultaten te realiseren.”
Opdrachtgevers: NS, Alliander, KvK, Vestia, Woonplus Schiedam, Allianz, Webhelp, Conduent (o.a. Ziggo), ABN AMRO, Aegon, Gemeente IJsselstein/Montfoort, Cordares, CenterParcs,