Het contact dat klanten met jouw organisatie hebben, weerspiegelt hoe de organisatie functioneert, welke waarde dit contact biedt voor zowel de organisatie als de klant, en hoe dit verbeterd kan worden. Beschouw het als een ultieme relatietest die de kwaliteit van de relatie weerspiegelt.
Organisaties besteden jaarlijks enorme bedragen aan klantonderzoeken, terwijl het beste onderzoeksinstrument vaak de eigen klantenservice is. In de dagelijkse interactie liggen antwoorden op vragen zoals: hoe kunnen we meer waarde creëren voor onze klanten, waar kunnen we kosten besparen, wat waarderen klanten aan ons, en welke factoren versterken de klantrelatie op de lange termijn?
Deze inzichten fungeren als het kompas voor jouw organisatie, zowel op korte als lange termijn. In slechts 4 tot 6 weken leggen we de basis voor continue, actiegerichte inzichten die helpen de organisatie en klantrelaties te verbeteren.
Klaar voor een maandelijkse dosis relatie-wijsheid speciaal voor de marketing- en klantcontactpro’s? Let op: niet geschikt voor profiteurs, zelfingenomen types en bazen die denken dat klantcontact alleen maar geld kost. Hier gaan we voor échte verbindingen!